ראש הברוש | סדנאות ירוקות

ראש הברוש – סדנאות וערכות יצירה ירוקות

סדנאות היצירה, מבית “ראש הברוש” בהנחייתו של ניראל לוינסון, מהוות חוויה ייחודית ואיכותית שמשלבת יצירה, כיף וטבע וכל זאת בחוויה משפחתית מגבשת.

אם חיפשתם פעילות איכותית משפחתית שמשלבת המון יצירתיות וערכים סביבתיים – הגעתם למקום הנכון.

 

הצוות המיומן של ראש הברוש, יגיע לכל מקום בארץ, בו תרצו לארגן פעילות קבוצתית, וילהיב את המשתתפים בפעילות יצירתית, ירוקה ואקולוגית.

שלום, שמי ניראל לוינסון – אמן ויוצר מבית “ראש הברוש”

נולדתי וגדלתי בקיבוץ עמיעד בגליל העליון. את ילדותי ביליתי במסגרת הלינה המשותפת עם החינוך הקיבוצי ועבודה בענפי החקלאות ובמשק חי, בתוך הנוף הגלילי הירוק, בין הכנרת והחרמון. מגרשי המשחקים שלנו היו השדות והמטעים, הדשאים והחורשת האורנים במדרונות “סבא צוק” מעל לקיבוץ.

משם צמחה אהבתי הגדולה לטבע ואמנות ולמה שאני עושה כמעט 20 שנה היום ב“ראש הברוש” – הפעלת סדנאות יצירה ירוקות מחומרי הטבע שנמצאים סביבנו ושימוש חוזר של פסולת תעשייתית וחומרים הניתנים למחזור.

האני מאמין שלי

היצירה הירוקה משלבת בתוכה את ערכי המחזור והקיימות החשובים לי. אני מאמין, שלכל ילד ומבוגר יש את היכולת ליצור ולהרגיש אמן – ליצירה חשיבות עצומה בחיבור בין הילד להורה ולפיתוח מודעות לנושאים של קיימות ואיכות הסביבה. לכן פיתחתי סדנאות חווייתיות המשלבות את כל מה שאני אוהב ומאמין בו. ההתלהבות מהכנת התוצרים משפע של חומרי הטבע מגוונים , שיתוף הפעולה בין הורים וילדים והכיף הגדול, מעניקים לכל המשתתפים ערך רב מעבר ליצירה הממשית .

ליצירת קשר | ניראל לוינסון
טל | 058-4959898
אתר | https://rhabrosh.co.il

התחברות אל האתר
דילוג לתוכן